Nu är jag så


..taggad och ivrig att jag inte vill vara still. Jag vill till gymmet, träna armar och hoppas på att skymta någon muskel där nånstans. Så arg jag ska bli om jag inget ser. Men så bra jag ska träna när jag blivit arg. Haha, vilken god spiral denna ilska kan ge :)

Jag är så glad nu, för nu har jag ett mål. Jag har alltid haft mål, men mest för mig själv, ingenting konkret, och ingenting som någon annan fått veta om, vilket gjort att ingen heller vetat om jag uppfyllt dem eller inte. Men nu har jag satt ett mål med en tidsplan. Inte så nära att det stressar mig, men ändå inte så långt bort att jag känner att det är nåt jag kan börja ta tag i senare. Nej nej, alldeles lagom, och alldeles nu. :)

Så funderar jag på hösten och vintern och var jag ska bli av efter min trip till sydamerika. I slutet av denna månad kommer det vara dags att söka utomlandstjänsterna om jag ska jobba säsong som förra vintern. Får jag en tjänst så blir jag ju iväg ett tag. Då måste jag snart börja packa ihop och flytta ur lägenheten igen. Och igår frågade en tjej på mitt jobb om jag möjligen visste nån som hade en ledig lägenhet. Det kändes lite som en tjänst från ovan. Hon är världens sötaste och precis en som jag skulle vilja ha här. Så drar jag hoppas jag innerligt att hon ska vilja bo i mitt slott. Och drar jag inte, om jag skulle vilja stanna eller inte får nån tjänst, ja då har jag en annan plan. Då ska jag ta körkort. Inte för att jag vill, utan för att jag måste. Och det måste gå snabbt, för då ska jag söka utbildning till vårterminen. Jag har nämligen kommit på vad jag ska bli när jag blir stor(!!) :-D Eller ja, vi kanske ska säga under tiden jag blir stor. För det där med att bli stor är ju en process under arbete ;)

Så det är mycket tankar och mycket funderingar. Men ingenting som blir klarare för att jag skruvar in mig i dem, jag kan inte påverka eller bestämma något förrän om ett par veckor. Då däremot blir det många beslut på kort tid. Men nu, nu blir det bara fokus armar. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0