Oj så många saker


..jag har lust att göra. Och det bästa är, att det bara är små vardagliga ting jag längtar efter, som liksom är alldeles jättemöjliga att uppfylla typ när som helst. Små saker, som ändå blir så värdefulla. Baka en ostpaj med Elin till exempel. Vi hittade ett recept i en tidning igår som vi måste göra. Fy fasen så god den såg ut! Så ska vi packa en korg med allt man behöver för en picknick och ta våra cyklar och cykla tills vi hittar ett alldeles perfekt ställe att ha picknick på. Så enkelt, men så mycket mer minnesvärt än att bara sätta sig och äta i köket.

Men idag ska jag göra lite annat. Jag väntar besök om kanske sådär en två timmar. :) Innan det ska jag ta ytterligare en svängom med dammsugaren, och så en dusch. Mer kaffe och frukost. Hur det nu ska gå att äta frukost, jag vaknade med en läpp som var ett par storlekar än den jag är van vid. :-O Hahaha. Jag måste få tag i en ring idag, för en sån här stav med platta går inte att ha i medan det är svullet. Jalla federal, öppna! :)

Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göraa. Äta lunch nångång, nånstans. (Äta får man aldrig glömma! :-D) Äta mellanmäl, äta middag.. Så ska vi träna, köra axlar. Kanske gå en promenad. Kanske slänga i färg i mitt hår?? :-D jag vill inte vara blond längre. Så trött på det att jag kräks. Dessutom växer håret ju så fort att jag redan har en utväxt jag stör ihjäl mig på trots att det inte är mer än max två månader sen jag var hos frissan.
Hur som helst, om jag ska färga det själv och inte vill ha grönt hår, har jag blivit tillsagd att slänga i rött INNAN jag gör det brunt. Så, rött hår blir första steget. Och rött så in i helsike  kommer det förmodligen bli. Snyggt? Förmodligen inte. Bryr jag mig? Inte överhuvudtaget.



Kommentarer
Ida Marie

hallo, vad är det som händer?? Stav i läppen, infektioner, trodde du fått nog...? Metaller gör sig bättre utanför kroppen än inuti :(

2011-07-14 @ 11:50:35
Ida Marie

Hallo! Vad är det som händer?? stav i läppen, infektioner, har du inte fått nog... Metaller gör sig bättre utanför kroppen än inuti :(

2011-07-14 @ 14:54:47
Lisah

Oops.. :-P Det var,.. inte meningen ju.. :-P den ryker ju ändå, det vet du ju ;)

2011-07-14 @ 23:22:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0