Ahlströmer trofén 2011


Mina bilder blev kassa, i princip allihop, men sjukt kul var det och grymt jobbat av de deltagande! Mr Thomas Berg kammade hem 1a pallen i klassen för långa och Mr Mattias Sisu Romare drog hem 2 placering i klassen för korta, dock värdig en första placering, för sin sjukt rippade kropp! Grabben är insane! Men sjukt bra jobbat båda två, verkligen. Och härligt när Linköping sopar golvet med pallplaceringar ;-)

Thomas Berg, Linköping, längst till höger





Mattias Sisu Romare, Linköping, till höger











Synd jag inte kan förstå hur man lägger upp videor, för jag filmade en del med och det blev riktigt bra. Men, filmer lär hamna en hel drös på youtube, så den som är intresserad kan ju alltid kolla där :)

Så sprang jag även på en vän, André, som driver bloggen Rise of André, www.riseofandré.se Trevlig prick det där, och faktiskt lika trevlig i verkligheten som han ser ut på bild.. ;)

Ja, det var en mycket rolig och givande dag. Gav mycket funderingar och tankar. Men dem måste jag släppa nu, för huvudet dunkar och så kan jag knappt röra det, för nu har nacken fått för sig att låsa sig med. Drog en kort löprunda direkt jag kom hem, tänkte få igång lite cirkulation, men började spöregna så jag blev mest kall. 25min blev det, sen en varm dusch. Och nu snart sängen, för imorn väntar jobb från öppning till stängning, och med denna nacke vet jag knappt hur det ska gå till. :-|



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0