Bara sådär trist negativ


..för jag är trött. Allt känns värdelöst och meningslöst. Och säkert nåt mer -löst, men det enda jag kommer på är arbetslös och det är det sista jag skulle kalla mig just nu. Det känns som jag ska bo på jobbet denna vecka. Och nästa vecka är egentligen ännu värre. Då kör jag 12-20.30 mån till fre. Vilket liv har jag utanför det? Jag vaknar, äter frukost, åker och tränar, äter lunch, sen direkt till jobbet för att stanna där tills det är kväll och min energi är obefintlig. Jag hade en sån dag idag. Jag älskar mitt liv så länge det är fm, men sen då? Det är egentligen bara en timme jag njuter av på hela dygnet. Den timmen på gymmet. Resten är just nu bara en enda vardagsröra som inte är minnesvärd för fem öre. Dagarna passerar. Och mitt liv? Det passerar det med.

Och därför har jag insett, att jag nog borde ge fasen i att skriva här. Det är väl ingen jäkel som bryr sig om jag jobbar hela dagen och tränar på kvällen, eller tränar på morgonen och sen jobbar kväll. Och det är det enda som skiljer mina dagar. Intressant? Inte för fem öre.
Förlåt min negativitet, men ja, jag är trött. Då blir det så. :-/



Kommentarer
Anonym

Tror bloggen e bra för dig vännen..

Den gör att du kan ge uttryck för de du har inom dig,skriva av dig..



Så tycker verkligen du ska fortsätta !!!

2011-06-29 @ 00:19:07
André

Håller med! Fortsätt skriv, det gör dig nog gott. För vissa fungerar det som reflektion och får en att må bra även om det kanske inte märks för stunden.



Jag följer dig varje dag och det vet du :)

2011-06-29 @ 06:48:03
URL: http://riseofandre.se
Ida Marie

Jag vill bara instämma i de två andras kloka ord! Kram, mamma

2011-06-29 @ 19:44:16
Ida Marie

Jag vill bara instämma i de två andras kloka ord! Kram, mamma

2011-06-29 @ 19:45:39
Micke

Fortsätt skriv! Hittade din blogg väldigt nyligen och måste säga att jag är väldigt imponerad och nästintill avundssjuk på vad du har presterat!

Du verkar verkligen vara en positiv och energisk tjej och även om du bara får med lite skrivning om din fm träning eller en tråkig arbetsdag så muntrar det ändå upp min dag :)

2012-07-03 @ 12:09:26
Micke

Haha nu var det ju förvisso lite roligt att jag kommenterade ett år gammalt inlägg, du fortsatte skriva ;) haha

2012-07-03 @ 12:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0