Benen..


..sitter kvar. Och fungerar. Konstigt nog. :-O

Igår hade citygymmet "sommarfest" ute i Valla och jag föjlde med två vänner dit en sväng. Mr S och min träningskompis, vi kan kalla honom P-E :) (Du ser Shrek, inga namn utan tillåtelse..)

Eftersom vi befann oss vid lekparken(!!) så självklart var allt som kunde testas tvunget att testas! Jag menar, vad annat kunde herrarna få vänta sig när de drar med en Pojjo till en lekpark? ;-D haha

I alla fall, så var även dem grymma på att leka. Och fasen så kul vi hade. Vi åkte linbana, gick i labyrinten, gungade gungbräda, tog en åktur med lastbilen, tåget, flygplanet och arken, åkte ruchbana (hur stavar man till sån..? :-P), klappade getter, plockade "näsor", och klättrade i träd. Det var ett högt träd och upp var ju en enkel match, men ner däremot, haha :-P Det var en riktigt rolig kväll helt enkelt. Mycket roligare än jag kunnat haft nån annanstans.


Idag väntar jobb. Öppning till stängning, eftersom jag bytte och fick ledigt för att kunna följa med till Ahlströmmer trofén nästa helg. Och efter stängning måcte min cykel flyga mig till gymmet så jag hinner in innan låsning och så väntar där mitt nästa pass med Mr S. Triceps säger mitt schema, men bröst säger han. Jaja, säger jag. :-P

Det ska bli spännande det här. Min axel må begränsa mig något, men annars känns det som det inte finns något alls som kan vara omöjligt inom träningen nu. Jag önskar att alla kunde få så bra hjälp som jag får nu. Jag tyckte jag pressade mig själv, och jag tyckte jag hade ett hum om vad jag gjorde, rätt bra koll faktiskt. Men att diskutera upplägg, rörelser, frekvens, ordning, vinklar, syften och idéer med nån annan, nån som har kunskapen och som intresserar sig för min träning och mina resultat det ger så sjukt mycket mer än jag nånsin kunde föreställa mig. Så ett tips bara om ni vill framåt, testa träna med en pt!! Ge det en chans!!



Kommentarer
Shrek

Haha jo jag ser det :p. själv vill jag inte heta ms shrek eller mr shrek haha. och hur kom det sig att jag fick heta shrek? och du pojjo? räkan? :)

2011-06-05 @ 12:52:15
Lisah

haha, joodå MR, det ska jag tala om för dig. Du fick heta Shrek för att du en gång sa "du vet ju ingenting om mig, jag kanske är ett stort grönt monster"



Och jag fick heta Pojjo av dem på GC, på grund av min kost och att de tyckte jag helt enkelt såg ut som en kyckling.. >:-/



Men Räkan däremot, måste vara du din dumma riskokare (:-P) som döpt mig till. Så det kan vi stryka här och nu. Då är jag hellre biffen, tack. Lisah Biffen Pedersen. Hahaha :-D

2011-06-06 @ 14:40:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0