Dagen i stort.


Eller smått.

Eller ja, i alla fall i korta meningslösa meningar.


Har druckit för mycket kaffe. Ätit bra frukost och lunch.

Tränat bröst, vader och mage på gymmet.

Boxats :-D

Inte sprungit.

Handlat mat att laga mat av.

Köpt en ny resväska. (!!)

Trodde jag skulle jobba, men var ledig.

Planerade att umgås med en vän som trodde hon var ledig, men skulle jobba.

Är uttråkad.


Har inget skit att göra, eftersom dem av mina vänner som inte jobbar ligger ute i solen. Jävla skitsol. Får man säga så?


Jag önskar himlen drabbas av ett kroniskt molntäcke.

Förlåt min egoism. Men då kan vi göra annnat. Bygga ett sandslott kanske. Riva det och bygga upp det en gång till. Eller nåt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0