Den där magen..


..och jag är inte vänner idag.

Detta är magen igår



Och såhär känns den idag



Det är nåt av det värsta jag vet, att känna mig så. Säkert ingen i min närhet som ser nån skillnad, men det spelar ingen roll. Jag känner ju.


Imorn är det midsommar och jag ska till Öland med tre fina vänner, en hund och en bil fylld med mat. :) Jag tror det kommer bli jättemysigt. Var rädda om er hemma, och ta det lugnt i vimlet. Nu låter jag väl urgammal och dötrist, men,.. tänk på att lördag också är en dag. Och en mycket trevligare sådan om man inte ligger bort halva dagen bakfull.. <3



Kommentarer
Jennie

Va rädd om dig därborta älskade du och nästa vecka är det du o jag som träffas för jag saknar dig <3

2011-06-23 @ 23:17:09
Anonym

Den där magen e hur fin som helst,, synd att du inte ser det själv!!



Hur gärna du än vill, kommer magen alltid bli svullen, antingen av stress,mens cykel eller vätska..

2011-06-24 @ 00:11:47
N

Damn, snyggt där, hur ofta kör du gym ? ;o

2011-06-28 @ 18:29:05
URL: http://niklassodergren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0