Det är bare

..o kööör :-D

Blev armar igår. Triceps blev väl sådär, kände av alltför mycket i nacken, så vågade inte riktigt, men biceps blev okej. Så blev det 30 min cardio på det. Sen hem för en dusch och lunch innan jobbet, men blev helt pannkaka i hela mig, så jag la mig på sängen och hade jag inte haft så ont om tid hade jag toksomnat. Jag var så trött!

Så skulle det bli en Latjo och Lajban-duo på jobbet igårkväll, men Lajban hade ont i magen och övergav mig. :-( Latjo och Lajban kommer av att vi råkar heta Lisa och Lisah. Och nu heter jag visst Latjo på heltid där borta, för när jag kom dit igår kom vår chef och frågade "Latjo, vad är ditt personnummer?" haha. Jaja, hejdå Pojjo, hello Latjo..

Idag ska jag ge mig på att köra lite ben. Måste kötta till den där röven litegrann, för den känns alldeles för platt. Jag har en idé om vilka övningar som borde kunna funka bra utan att belasta dumhuvudet. Sen ska det bli en lunch med min kära Catrine, som trots att vi bor grannar blir alltför sällan vi ses. Sen en promenad i em, och sen kommer Mr Hålkakan hem, så då ska vi möta upp Elin när hon slutat och åka för att handla till midsommar. Ska nämligen bege oss en sväng till Öland. Vad nu tusan man gör där? Spela kubb säger Elin. Äta mat säger jag. Och förstås dricka kaffe. ;) Det blir nog trevligt. :)

Så har jag glott på min mage denna morgon. Och idag är den mycket trevlig och snäll. Hård och platt och precis så som jag alltid vill den ska va. Hoppas det är något som vill hålla i sig, ;)



Kommentarer
Skrek

Vem sa Öland? Hörde jag rätt? Öland? ÖLAND? När ska ni cruisa? Ska Rasmus köra eller?



Var det inte du som frågade mig "Varför tränar du triceps och biceps i ett och samma pass?" ? ;-)



2011-06-22 @ 10:43:35
Lisah

Haha, jajamän, Öland it is ;) du med?? :)

Nej, Rasmus får stanna hemma,.. helt själv :(



Jo, haha, visst tusan var det så. Och jag gillar det fortfarande inte. Får jag välja vill jag ha dem för sig. Men inte alltid man får det.. :-P

2011-06-22 @ 22:39:05
Shrek

MIn trehjuling är trasig, sen så bor jag inte på Öland utan K ;)

Ah, klarar han vara hemma själv då?



Det funkar väl med tric+bic? Varför gillar du inte denna kombo?



2011-06-23 @ 08:29:04
Lisah

Det vet jag väl att du inte gör, men vad på den är trasigt? Rullar den så kan vi kanske knyta den bak på vår bil, bara så du kan hänga med över bron..?



Han gillar det säkert inte, så vill du fira midsommar i linköping kan du få joina honom? ;)



Och jo, visst funkar det, men du vet, när man är så stor och stark som jag och armarna blir stora BÅDE fram och bak, SAMTIDIGT. Då är dem stora! :-O haha :-P

2011-06-23 @ 08:45:43
Shrek

Eller hur? Och hur fasen ska jag bromsa ?!? Jag har semester i Aug, då kan jag åka hem till K :p



Nää du får skicka honom till min lgh. Sen får du väl hämta honom hos mig (alt 2 åker han hem med DHL ;))



Äsch vadå stora, räkan? Försöker du skrämma mig igen? :-O

2011-06-23 @ 10:20:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0