Det blev ju en bra dag ändå,..


..faktiskt riktigt trevlig :)

Tog mig en promenad på em, sen iväg till herr kotknäckare. Nacken var något bättre tyckte han och låsningarna satt inte lika hårt. Tackar för det! :-D

Så åkte jag och handlade lite, för sen kom min Elin på lite kvällsmat. Ostkaka med keso, jordgubbar och pistagenötter.



Och denna mycket goda påfyllning im magen kompletterade vi med en mycket skön kvällspromenad som slutade på 1h 20min. Hon är duktig, min Elin :)

Imorgon ska det bli ett benpass. Sen hem för lunch innan resten av dagen och hela kvällen ska spenderas på jobbet. Det där med att ha läst fel tider var kul idag, men inte för resten av veckan,.. fy fasen. Jag räknade ihop mina tider. 45,25 timmar. Jag trodde det var ett skämt. Det var det inte.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0