Jag vet i tusan,


vad som hänt med mig, men jag har fått fruktansvärt svårt att komma i säng om kvällarna. Jag tänker att jag ska gå och lägga mig, men så blir det inte av. Och sen vaknar jag, lika tidigt som vanligt i alla fall. 05.45 var jag uppe imorse, och då hade jag legat i sängen max 6 timmar, sovit ca 5,.. Men,.. jag mår inte dåligt, jag är helt okej pigg. Än så länge.

Ska bli en morgonpromenad med Elin så fort hon bara vaknar, ett ryggpass innan lunch, sen jobba stängning.

Jag är riktigt taggad för ryggen idag. Inga mark förra veckan, men idag så. Och jag har en liten idé om testa tresiffrigt. Förmodligen kommer stången ligga som fastspikad i golvet, men testa skulle jag ju kunna göra . . . Bara för att jag är så otroligt pepp just nu!! Bröstpasset igår funkade bättre än jag vågade hoppas. En vänlig själ på gymmet rollade Linnex på den igår så huden bara brann, men det var en skön känsla. Till och med bänk funkade finemang ;-D

Just nu sitter jag och läser om Fitnesstävlingar och hittade en mycket bra artikel som reder ut de olika begreppen och skillnaderna på tävlingsformer. För den som är intresserad hittar ni den här:

http://www.body.se/artiklar/nyheter/20061102/fitness-sa-funkar-det/?page=1



Tävlingstankar fyller mitt huvud ganska mycket just nu, inte för egen del, men eftersom det nästa vecka är dags för Ahlströmmer trofén i Alingsås och ett par kompisar till mig ska vara med och tävla. Och jag är så lycklig, för nu har jag lyckats få ledigt, så jag kan följa meeeeed!!!!!!! :-D :-D :-D

Ska bli så sjukt kul!! :-D

Barbara Benesova, här snackar vi kvinna med grym fysik!! (i mitten på bilden ovan)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0