Nu har jag..


..sovit på tok för lite, allt för många nätter efter varandra, så mitt sinne är lite halvt vilset.
Jag vet inte vad som gör att jag inte kommer i säng om kvällarna, och jag vet ännu mindre varför jag vaknar så fruktansvärt tidigt om mornarna när jag definitivt inte sovit klart.

Imorse var jag uppe halv sju, väntade på Elin då planen var en morgonpromenad tillsammans, men när hon tre timmar senare fortfarande inte hört av sig gick jag ut själv, 1h 20 min powerwalk. :) Sen har jag mest flummat omkring och i princip inte gjort något vettigare än att tvätta håret. Gjorde ett försök att vila, men det var mindre framgångsrikt, eftersom min granne bestämde sig för att det var en god idé att börja borra på andra sidan väggen just när jag skulle till att slappna av.

Så, nu ska jag göra ett dyk ner i kaffebryggaren för att sedan leta rätt på mitt fokus för att bränna av ett ryggpass av kvalitét.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0