Tack alla tre


..för kommentarerna. Jag blir alltid lika glad över reflektioner :-D

Idag trodde jag att jag skulle jobba 6.30-15.30, men tydligen hade jag skrivit av helt fel tider för hela veckan, så jag var istället ledig :-D (!) underbart :)

Idag ska jag träna bröst och mage. Dock inte förrän om 2,5 timme, och självklart vaknade jag alldeles för tidigt så jag måste underhålla mig med något tills dess.. och inte springa var det, så nu sitter jag och försöker mig på lite spanska. Den har legat nere ett tag, för jag kom inte in på webben. Och det märks. För den lilla kunskap jag trodde hade fastnat är som bortblåst :-P fasen så svårt de ska va!

Idag ska det bli ett bra pass. Huvudet ska inte bråka, det har jag bestämt. Skulle det göra det ändå, så ska i alla fall jag till naprapaten i em kl 17. :)

Men annars vet jag inte riktigt vad dagen ska bjuda på. Solen lyser och det är härligt. Jag önskar jag fick njuta av den utan att behöva tänka. Att det var så där enkelt som förut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0