Även om jag,..


,..är trött, kan jag gå till gymmet.

Även om jag har mycket i huvudet, kan jag träna.

Även om tillvaron är lite av en röra, kan jag sätta tankeverksamheten på paus.

Allt det, för att jag har övat på det, med hjälp.

Så det är vad som händer nu. Jag ska åka och träna. Tänker koppla bort precis allt annat, sen tar jag tag i det när jag kommer tillbaka. Tvätta, packa, ordna, fixa.


Även om det jag vill helst är att lägga mig ner och strejka, så kan jag lyfta skrot.

Tack gode gud för frizoonen.



Kommentarer
Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du vill :)

2011-11-09 @ 11:11:17
URL: http://modegrabben.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0