Dagen gick ungefär,..


,..i samma fotspår som gårdagen.

Jag vaknade och skulle bara kolla snabbt på klockan för att se vad den var. Jag chansade på 7. Den var 11. Tvingade mig upp, åt frukost. Bråkade med lite såna "måste-göras-saker", telefonsamtal som skulle ringas, mail som skulle skickas. Sen åkte jag och körde ben. Until I hit the floor. Jag låg där en bra stund, jag kom på riktigt inte upp. Men väl uppe lyckades jag traska bort till Johannelund och till Elin. Så var vi där en stund, återhämtade mig och fyllde magen med kyckling och ris. Sen cyklade vi tillbaka till gymmet för Corepasset. Det var kul. Mina magmuskler har varit på semester ett tag, idag fick de sig ett uppvaknande som hette duga. Aoouuch. Underbart. :) Synas kommer de dock inte göra ändå, för jag äter som en kamel. Jag är hungrig hela tiden. Underbart det med. Mat är gott :)

Men förutom allt som går på räls så finns det sånt som krånglar. Och jag vet vad jag måste göra åt det, jag bara önskar det inte vore så. Jag önskar verkligen verkligen det inte vore så. Men, shit happens. And whats mine is mine.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0