Det är ingenstans,..

,..så att jag tycker det är roligt. Jag tycker hela grejen är så sinnessjuk att det känns overkligt. Jag förstår inte hur man kan vilja bo i någon annans hem under såna här förhållanden. Jag gör allt jag kan och jag vet jag är en riktig pain in the ass just nu, men det handlar om mitt hem och jag vill ha det tillbaka. Och hittills har jag lärt mig att mina gäster och jag tydligen är bra på att missförstå varandra, så nu är det tydlighet som gäller, till varje pris. Jag vet att det blir bra, och jag vet att jag snart kan flytta hem, men att det ska behöva vara såhär nu känns så onödigt både med energi och tid.
Och jag gillar det inte. Julen är inte en tid för att bråka. På julen ska man ju vara snäll. Kanske skulle jag istället köpa dem ett paket pepparkakor?


Kommentarer
Jennie

Dra i lite laxeringsmedel om du skulle få för dig att baka pepparkakorna själv;p

2011-11-27 @ 13:33:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0