Det är söndag,..


,..men det är i princip allt jag har koll på. Och det av den enda anledningen att almanackan talat om det för mig. Jag sover som en stock om nätterna och jag vill inte kliva upp på mornarna. Jag fryser och jag äter alltför dåligt, jag jobbar inte men jag sitter ändå i det dyraste landet jag kunnat hitta. Jag ruinerar mig själv, men jag är ändå gladare nu.

Jag ska till gymmet och köra rygg, och sen ska jag till E och vi ska göra sushi. Och så har jag köpt biljett för att åka hem. Hem till Sverige och hem till Linköping. Och så har jag en känsla att jag ska få åka hem till mitt hem, om en inte alltför lång framtid. Jag måste tro på det, tro på att det ska ordna sig. Det måste det göra. Jag tror på Karma och jag finner mig inte värd detta, så jag ser inget annat än att det ska bli bra. Antingen hittar de nåt annat eller så flyttar dem ändå, men flytta ska dem. Och jag ska få komma hem. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0