Det kändes,..


,..jobbigt en stund. Jag har packat. Packat ner. Packat upp. Packat om.

Hade tänkt klara mig på den gigantiska rosa väskan och en nästintill lika stor backpackerryggsäck. Det gjorde jag inte. Det obligatoriska kosttillskottslagret krävde även denna gång sin egen väska. Dock är jag min blivande sambo oerhört tacksam att jag kunde plocka ur en 4kg säck protein. Jag kommer nämligen hela tiden på nya saker jag höll på att glömma och behöver trycka ner,..

Tre stora väskor står och glor på mig och jag vet knappt hur jag ska ta dem utanför lägenheten. Än mindre hur jag ska lyckas få dem med mig när jag ska byta tåg två gånger. Men ser jag tillräckligt söt ut kanske någon hjälper mig. Hoppas går alltid.

Det känns iaf bättre nu. Har pratat med T en lång stund och detta kan nog bli kul. Spännande om inte annat. Och väl värt ett försök. Och så har jag lagat klart mina matlådor, för den 12timmars långa resan. Bovete, hallon och ägg till frukost, sen tre lådor med kyckling och ris. Variation är nyckeln till framgång. Eller hur var det?

Dessutom har jag packat ner två nya tidningar, laddat båda mina mp3 med ny musik och köpt nya hörlurar, eftersom de andra valde att börja spöka såhär dagen till ära. Dock bättre att det hände idag än imorgon.

Det kommer att lösa sig, alltihop. Det vet jag.

Ilska är en känsla som sällan gör sig långvarig hos mig, den har faktiskt redan runnit av mig. Jag är besviken och ledsen på sättet dem agerade, men jag känner mig inte arg. Jag önskar ändå dem ska må bra.


Till er här hemma önskar jag allt gott, tills vi ses igen. Jag är ledsen jag inte hann träffa er alla, men glad för er jag fick se. Och jag är ledsen jag blev hemma så kort, men det börjar kännas snarare som en vana än ett undantag att jag är iväg och snurrar nu, så kanske har ni vant er vid det här laget. :) Jag kommer kanske tillbaka snabbare än vi tror. Kanske inte. Men hur som helst, tillbaka kommer jag. Så vi ses då.

heeeeej mitt vinterland . . . .






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0