Första dagen,..


,..i mitt nya hem, min nya stad, i mitt nya land,.. Ska även bli första dagen, på mitt nya jobb. :-O haha, slog mig, att jag har ju inte jobbat sedan i augusti.. :-P

Det känns iaf bra än så länge. Jag blev väl mottagen när jag kom fram igår och min sambo är av samma skrot och korn som mig själv. I kökt trängs stora säckar protein med gainers och pwo´s. I skåpen står kosttillskottsburkar, i skafferiet ris och havregryn och i kylen finns i princip bara ägg. Ska dock åka och handla nu om en stund. ;)

Ska börja jobba kl 15, sen är det full fart hela helgen, till söndagkväll. Men efter söndag ska jag utvärdera och tala om hur det känns. Känns efter om detta kan fungera för en liten kyckling. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0