I år ska jag,..


,..fira dubbelt så mycket jul, bara för att jag missade julen förra året och trodde jag skulle göra det halvt i år med, men livet ville sig annat. Så nu ska jag, bara för att jag kan.

Så jag började redan igår morse, och firade advent. Jag satte fyra ljus på bordet och tände ett av dem, lyssnade på vi tänder ett ljus i advent, och drack mitt kaffe och bara myste. Sen lyssnade jag på fler adventssånger och blev så otålig att jag drog på julen är här och tände alla fyra ljusen, hällde en halv burk kanel i min gröt och körde julstämning på hög nivå.

Och idag fortsätter jag. Jag sitter här med ljusen tända och spelar last Christmas så högt att snart kommer väl min sambo upp och rycker datorn från mig, ((mohaha)). Men jag tycker det är ett trevligt sätt att väckas på, så jag kör.. ;) Jag har faktiskt kaffe laddat i bryggaren, så helt otrevligt borde det inte vara att kliva upp . . .

Idag ska jag träna armar, sen ska jag bort till vännerna i skogen och fortsätta mitt firande. Jag var där och smittade dem lite igår, så vi ska köpa pepparkakor och glögg och tända en massa ljus och spela julmusik hela kvällen. Dansa ska jag göra också, hur nu man dansar till lusse lelle? ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0