Idag är det värre,..


,..än värst. Jag kan fasen inte gå. Kunde knappt vända mig i sängen i natt. Benen är som misshandlade och så ryggen på det. Men humöret är på topp. Det ska kännas att man lever ;)

Nu frukost och sen iväg för ett bröstpass. Hoppas på att finna en lämplig passare till bänken, för jag är sjukt taggad. Sen till tandläkaren. Inte lika kul. Säger hon att mina tänder är fula ska jag bita henne i fingrarna. Och när hon skriker gapa ska jag stänga munnen lite till. Och när hon ber mig spotta ska jag svälja. Bara för att.

Jag är kanske lite av en bångstyrig jag idag. Eller också bara ett jäkligt bra jag. Jag smider planer och sen genomför jag dem. Jag gillart.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0