Idag kom,..


,..tröttheten ikapp som en smäll på käften. Jag hann till gymmet, körde axlar och mage, sen till Jennie, men jag låg mest på sängen som en annan säl, hann även ta mig hem och till och med förbi affären, men sen var jag tvungen att dö en sväng på soffan.

Förmodligen inte konstigt, för jag har knappt sovit sen jag kom hem från Norge. Hade varit skönt med en tidig kväll ikväll och en sovmorgon imorgon, men vi bär av på utflykt om nio timmar, så jag är glad om jag hinner sova alls. Det ska iaf bli kul att åka, jättekul. Och sen när jag kommer tillbaka från gbg, så är det bara lite drygt en vecka, tills jag FLYTTAR HEM.

Woop woop så bra det kan bli :-D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0