Jag är för tillfället,..


,..inte världens roligaste filur. Jag är svag och klen och otrevlig. Jag fick damp på gymmet för jag orkade inget skit och jag sa till den som var där bara för min skull att han kunde gå hem för att han inte gjorde nån nytta fastän han visst gjorde det. Jag var inget trevlig alls. Men jag blev så arg. Jag körde armar och det bara fanns inga muskler. Jag vill, och jag kämpar och jag försöker, men inte tillräckligt. För det är inte samma sak utan dig.


Nu är jag i alla fall tillbaka i huset och jag har lagat mat och ätit och gjort två lådor till resan imorn. Ris och kyckling, grönsaker och ägg,.. Och så har jag packat nästan färdigt, så nu ska jag hoppa in i duschen och spola av mig mitt dumma dåliga humör och bli en glad version av mig själv igen. Jag ska spela en julsång också. Jag tror det är vad som behövs.



Kommentarer
Anonym

Vem är det du saknar hela tiden?

2011-11-22 @ 20:20:57
Lisah

Sedan jag startade bloggen har jag haft som policy att inte namnge någon mer æn med en bokstav eller med smeknamn och heller inte publicera bilder på vænner utan tillåtelse och detta ær något jag vill hålla, av den enkla anledning att det ær så jag ønskar att sjælv bli behandlad. Jag vill inte att någon annan offentliggør saker jag sæger eller gør utan att jag vet det eller gett min tillåtelse. Det låter kanske inte som någon big deal, men det skulle kunna bli det.



Dem jag skriver om vet oftast nær det handlar om dem, och jag låter det få ræcka. Så jag ær ledsen, men jag kan inte svara på din fråga bættre æn så.

2011-11-23 @ 15:11:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0