Nu bara löser sig allt,..


,..som liksom på räls. Karma.

Jag jobbade i helgen, tro det eller ej. Efter 3 månaders semester, är det på tiden att jag blir som folk igen,.. och det var faktiskt kul. Dock har jag knappt sovit sista veckan, varit för mycket i huvudet med allt strul, men nu ska det bli bra.

Träningen funkar, jag har kört med lättare vikter nu efter jag var sjuk, men denna vecka kändes mycket bättre än förra, så till nästa vecka räknar jag med att vara mig själv igen :) dessutom har jag haft bra träningssällskap och såvida man klickar så ger det mycket mer att vara två.

Så fortsätter jag mitt advents- och julfirande också. Igår var det J som åkte på ett besök med julmusik och min vackra stämma kombinerat med lite moves. Jag hoppas det uppskattades.. om inte så ska jag försöka igen idag. ;)

Så har jag lagat julmat med. Testar nya recept och kombinationer för att luska fram några nya rätter till julbordet. Jag har kommit fram till att jag måste bidra lite, det är inte sjysst att bara äta utan att hjälpt till.. Igår lagade jag massa med mat, och i kylen ligger mer råvaror som ska lagas idag :)

Sen ska jag packa, för imorn bär det av med mina grannsambos till Ullared för kundvagnskrig och sen far jag vidare därifrån till Gbg för att hälsa på min vän A, baka pepparkakskaruseller, gå på Liseberg och så självklart, Fitnessmässan! :-D Kommer att bli kanondagar, det känner jag :)

Hoppas ni mår lika bra som jag. För trots att jag är toktrött och har ont i varenda muskel, så mår jag bra. Riktigt bra :)



Kommentarer
Jennie

Det uppskattades verkligen vännen!! :) <3

2011-12-01 @ 03:52:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0