Söndagen i,..


,..stort, har bestått av att äta och träna.

Först kaffe med mjölk och en mixad shake av en portion chokladprotein, 1dl havregryn, 2 äggvitor, fryst mango, linfrö och vatten, sen en 60min powerwalk runt ån.

Sedan lunch. Ris, kalkon, ett ägg, keso och coctailtomat. På det ett benpass.

Sen ett mål exakt likadant som lunchen, en halvtimmes powernap på soffan i gymmets personalrum, följt av 60 min bodybalance. Sen 30 min cykeltur hem, innan jag fick knäckemacka med jordnötssmör och keso med hallon och nötter till kvällsmat.

Glad och nöjd och mätt och trött ska jag sova gott i natt.




Jag skriver vad jag vill, och läser du detta så tänker jag tala om att jag saknade dig idag. Jag saknade dig när jag tränade ben och jag blev så arg på hela alltihop att jag tog ut min ilska på benpressen, lassade på och bara körde. Och jag satt i bensparken tills det kändes som benen blödde och jag var så arg så arg på dig. Jag var arg för att jag tyckte att du bara lämnade mig när du lovat att inte göra det. Och jag var arg för att du inte stod bredvid mig och pushade mig och var stolt över mig, eller besviken på mig, eller sa att jag var bra eller att jag gjorde fel. Jag var arg för att du bara försvann. Jag är inte arg nu, jag är ingenting, kanske ledsen, för att det inte kunde funka.
Du är inte kvar, men du hjälpte mig till ett bra pass idag ändå, trots du inte var där, så tack. Eller nåt.




Kommentarer
B1

tack för ett bra mellanmålstips! Nu ska här inhandlas chokladproteinpulver! :P

2011-11-07 @ 14:12:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0