Tokbestämd,..


,..på att vrida tillbaka dygnet så tvingade jag mig upp kl 8.45 imorse, trots att jag somnade efter 3 i natt.

Ner med kaffe och frukost, sen fick cykeln transportera mig till gymmet (behöver jag skriva att det var paaaaaaaiiin in my legs från igår??!) förr ett ryggpass som gick bra. Jag gjorde chins och det blev många. Fler än sist, och det räcker. En dag ska jag bli bra på chins, det är ett av mina främsta mål. :)

Efter passet cyklade jag hem igen, och benen gjorde precis lika ont då. Lagade mat. God mat. Kyckling och ris (variation!! :-P) men med nya kryddor, sesamfrön och god olivolja, och så en råkostsallad med rivna morötter, rödbetor och fetaost. Sen in i duschen, ut med hunden, och sen fick jag finbesök av tvillingarna. Jag känner mig så rik när jag har dem vid mig, det är som att träffa en bästis, i dubbel upplaga! <3

Sen skulle jag in till gymmet igen, för att köra TRX, men jag valde att lyssna på latmasken, eller kanske förnuftet, inom mig och stannade hemma. Jag kände bara för att ta det lugnt, andas lite. Så jag har myst med yogiteét choco och senaste numret av Hälsa, tagit ett varmt fotbad och lagt en ansiktsmask. Gett mig själv lite onsdagslyx. Det behövdes.

Imorgon ska jag till tandläkaren. Tjooho. De kommer ruinera mig de banditerna. Jag hatar tänder. Jag vill ha nya.

Men sen ska jag träna, bröst och vader, och sen ska jag leka med Elin och baka proteinbarer. Och hittar jag en extra timme nånstans så ska jag se om nån kan klippa mig med. Inte för att jag vill, men för att det behövs.

Och så ska jag skicka två viktiga mail och ge två viktiga besked. Allt är inte kul för alla, men jag måste tänka på mig själv nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0