Ursäkta mitt språk, men,..


,..f***annade j***a s****s tandläkarf****n har misshandlat mig.



Jag vet inte vad hennes problem var. Antingen hade hon väl glömt äta frukost eller så var det väl för länge sedan någon tog i henne. Eller nåt. Förlåt, men ja. Hon var elak. Jag har ont i mina tänder nu. Hon slipade ner dem som gått sönder så det känns som jag inte har några tänder kvar och hon skrapade och knackade på dem så det värkte och så stack hon mig i tandköttet så det blödde. Dumma häxa, jag önskar henne ogräs i hela hennes rabatt.

Efteråt gick jag till en frisör. Hon misshandlade mig lite hon med. Hon var hårdhänt och hon pratade mycket skit. Och hon klippte mig i en ful frisyr. Men jag gillade henne ändå. Kanske hade jag inget ogillande kvar.

Sen gick jag till sporthallen och satte mig i receptionen och läste en tidning och hälsade vänligt på alla kunder. Jobbade gratis kan man säga. Eller bara hade en skön stund.

Sen kom Elin så gick vi hem till henne, ordnade med ett besök i mitt slott. Inte riktigt lika konstig känsla denna gång, men nästan. Knacka på hos sig själv. Weird.

Och så knackade jag på hos en gammal tant i Elins trapphus och presenterade mig som Elin Svensson, berättade var jag (Elin ;-P) bodde och sa att hon gärna fick komma på kaffe nån dag, så nu hoppas jag att min vän får besök inom en snar framtid. Haha, så går det när man inte gör som jag säger :-P

Sen for jag vidare bort till Catrine för en mysstund i soffan hos hennes päron, innan jag cyklade tillbaka till Lambohov och åt ostkaka. :) Nu är jag mätt och belåten och alldeles lagom trött för att krypa ner i sängen med dubbla täcken. Sverige är ett kallt land. Smart drag av mig då, att lämna det för ett ännu kallare . . .

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0