Vi fick för oss,..

,..att vi skulle dra ut igår. Men så valde vi mellan utgång lördagkväll och ingenting vettigt av söndagen, eller powerwalk söndagmorgon, efterföljt av frukost, ett benpass, lunch och så ett bodybalancepass. Mitt val var ganska enkelt, även fast jag absolut kunde känna mig lockad av en kväll ute i denna stad, när jag liksom kan räkna dem på en hand från detta år. Jag har varken knappt festat eller varit hemma, och igår hade varit sista chansen, för nu är jag på väg iväg, igen,..
Jag ångrar dock inte en sekund att vi stannade hemma. Vi lagade en god middag. Kycklingspett och så en form med zuccini, tomat och aubergine varvat med mozarella i ugnen. Och så gjorde E efterrätt, på grädde, Baily´s och mandelchoklad. ;) Sen var vi över hos B en stund, som hade Halloweenfest och kollade läget. Det var trevligt.
Sen har jag försökt sova på soffan här i natt, med en katt som huggit mig i fötterna. Det gick inget vidare. Men jag mår bra ändå, ska sätta på kaffe och sen väcka E, för nu ska det ut och traskas höstpromenad :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0