Vi firade jul igår,..


jag, E och A. Det var mysigt. Som tusan. Vi tände ljus och åt pepparkakor och kex, med ost och frukt, drack te och lyssnade på julmusik och såg på två julfilmer.





Sen kom jag i säng alldeles för sent, för det gick inte att somna, men det gör ingenting, för jag fick tid att tänka.

Det var en tokig resa det här. Blev inte alls som jag tänkt, men det kom något bra ur den, absolut. Den blev inga 6 månader, den blev två veckor. Och jag blev inte rik, jag blev bara fattigare. Men jag fick tid med min underbara vän och insåg att inga avstånd kan skilja oss åt. Dessutom har jag träffat flera människor jag tycker om, jag har lärt mig nya saker, jag har skrattat och jag har gråtit. Jag har haft roligt och jag har haft riktigt dötråkigt, och jag har hunnit värdera en massa saker. Och att inte glömma (!), så har jag lärt mig, att i Norge så har man helgöppet på vardagar. Det ni!



Vi ses snart, nu kommer jag hem. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0