Atminstone,..


,..sa vaknar jag. Vi har inget varmvatten i var lagenhet. Sen de satte igang vattnet efter att haft det avstangt helt, sa har varmvattnet inte fungerat. Igar blev jag forbannad, nar jag skulle tvatta haret. Jag blotte det bara snabbt, sen hade jag i en overdos shampoo medan jag vantade pa vattnet jag trodde skulle bli varmt, men icke. Jag holl pa att frysa halvt ihjal, bade medan jag vantade, och nar jag insag att det som gallde var en kall dusch eller ingen dusch alls. Det blev en kall dusch, men ja, jag vaknade. Detsamma imorse. Da bad jag dock en tackbon till min frissa, som introducerat nodlosningen for att slippa duscha for lange. Lange leve torrshampoo ;-)
Tankte passa pa att visa lite mer bilder, bara for att tillfallet ges :) Detta ar i Valpo, nere i "centrum". Dar jag passerar varje dag, nar jag ska ringa, maila, ga til gymmet, handla, vad som, jag gar har sakert femtio ggr om dagen. Eller fem. Ibland bara en.
Hundarna finns overallt. Imorgon ska jag kopa hundmat till dem.
Och efter onskemal, mitt gym.. :)
E
En svang i Vinja
Och sa en lekpark i Concon. Jag ska aldrig bli sa stor att jag slutar leka.
Nu ska jag bege mig hemat. Sova. Jag ar trott. Min kaffeavvanjning gar bra. Hor och hapna, jag har inte druckit kaffe pa elva dagar. Elva dagar!! Det ar liksom mig vi pratar om. Det ar inte for att jag vill, jag saknar mitt kaffe. Det ar bara for att bevisa for mig sjalv att jag kan. Jag har behov av det i manga saker,..
Det ar samma behov som formodligen kommer fa mig att halla mig borta fran stan i vinter. Bara for att jag maste visa for mig sjalv, att jag kan och att jag vagar och att jag inte tvekar av bekvamlighetsskal. Av trygghet. Det kanns trakigt att missa julen med familjen i ar igen, det kanns trakigt att vara borta fran flera av vannerna, missa saker i era liv. Men jag maste leva mitt, jag maste lara mig och skaffa mig erfarenheter. Jag lar mig varje dag har. Jag lar mig massor och jag komer att ta med mig massor. Hemma gar dagarna latt i ett. Liknar varandra och blir alltfor lite minnesvarda. Jag vill inte det ska bli sa, att aren bara flyter samman. Att jag egentligen inte vet vad jag gjorde, och nar jag gjorde det. Jag vill minnas hela livet. Jag vill kanna i varje minut, att dor jag just nu, sa dor jag lycklig.
Och vet ni vad, att dor jag just nu, sa dor jag lycklig. Det gor jag faktiskt.


Kommentarer
Ida Marie

Och lyckan lyser ur dina ögon<3

2011-10-18 @ 13:50:56
Jennie

Så härligt att läsa och se bilder gumman:)! och du är fan bäst och otroligt fin människa som ska ge hundarna mat <3 det hade jag oxå gjort, i mängder;p Du missar inte mkt i mitt liv här hemma;) mer jag som missar mkt i ditt liv när du är borta;P längtar tills du är hemma . Kramkalas med skrutt

2011-10-18 @ 15:10:47
A

Du är inte så jäkla snäll eller speciellt trevlig. Ibland är du smart men det är inte så ofta. Däremot är du alltid jävligt snygg och det är ju faktiskt det viktigaste.

2011-10-18 @ 20:20:33
Linda

Underbara bilder. Härligt att se/läsa att du mår bra fina du <3

2011-10-19 @ 00:53:27
B1

Du utstrålar verkligen glädje..å vad jag önskar jag kunde flyga dit jag med å leka me dej! Jag saknar dej så <3



Ps. Hunden på stranden, vad heter den? :P ((Vad heter den?))

2011-10-20 @ 12:25:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0