Jag återupptog,..


,..mitt kaffedrickande. Och det var nog det basta jag kunde gjort. I fredags. Sen har jag varit mig sjalv, och en mycket rolig version dessutom. Jag var och tranade pa morgonen, sen gick vi till en fik och jag tog en kaffe. Det borjade en dansfestival har i fredags, sa pa kvballen var vi och kollade pa uppvisning. Och efterat gick vi ut. Det var kul. Jag hade riktigt nroligt. Hoppade gymmet pa lordagen, istallet akte vi och hyrde cyklar och syklade som galningar langs med kusten. Fram och tillbaka och fram och tillbaka. Hundarna jagade oss, det var en blandning av fortjusning och skrack. Lite halvlaskiga ar dem, trots att de ar valdigt sota.

Igar var vi i botaniska tradgarden igen. Vi korde dock inte hinderbanan, men vi hyrde nya cyklar. Montainbikes, sa vi korde race upp och ner for kullar och backar i tva timmar. Sedan grillade vi, spelade fotboll och volleyboll och lyssnade pa jazzkonsert. Det var en sondag jag sent ska glomma.

Idag ska vi till Concon for utflykt pa hast. Ska trana nu, sen aka efter lunch, sa ska vi rida uppe bland bergen i fyra timmar och sen grilla dar borta.

Jag njuter av varje dag, av varje minut. Kanske ar det for att jag vet att min tid har nu ar raknad. Jag vill inte aka hem, men jag ska gora det. Snart.

Jag kommer till Sverige pa fredag.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0