Det blir ett pass,..


..med triceps och vader nu pa fm. Tricpes och vader som jag aaaalskar. :-P

Sen blir det en lunch med P, och sen en dag for mig sjalv, till vad som faller mig in. Och sen, bara for att jag alskar det sa mycket, sa ska jag atervanda till gymmet for ett benpass. Oj oj oj, sa skont det ska bli. (Ironi? Aldrig.)

Sen ska jag nog avsluta kvallen med sushi. Later som en helt okej ons(?)dag i mina oron.


Men sen maste jag gora en plan, om jag ska uppat i landet lite, isf nar och hur lange. For nu har jag gatt och blivit invanare har i Valparaiso. Jag har ju bott har lange nu. Jag trivs, men kanske jag vill se nagot mer innan jag aker hem? Eller inte. Kanske ar det bara det har jag vill. Ga omkring och njuta av lugnet. For det ar vad jag kanner idag. Lugn. Och en slang av harmoni. :) Jag tycker om det mesta idag. Mig sjalv bland annat. Harlig kansla.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0