Inom mig har jag ett stort,..


,..muhahahahaa :-D och pa det tva gladjeskutt.

Jag har precis varit och tranat rygg. Jag alskar rygg. Det ar det basta som finns.En vacker dag ska jag ha en stor bred djup rygg med en lats som jag vet hur man faller ut och sa ska jag ga omkring och ta upp en halv trottoar. Det ska bli en mycket vacker dag. ;-P

Hur som helst, jag var arg nar jag gick till gymmet, och det fungerade att anvanda ilskan till min fordel. Jag borjade med chins, och jag ar en kratta pa att gora chins. Jag gjorde min forsta chins ever for ca atta manader sedan. Da kunde jag gora tva stycken, om jag gjorde smala, omvanda. Inte en enda riktig, bred.

Idag gjorde jag 30st. 18 smala, och 12 breda. Inte i ett set forstas, men i 3 set pa varje :-P Hur som helst, jag gjorde dem, och jag gjorde dem sjalv, utan nagon som holl i mina fotter och jag ar nojd. Jag suger som sagt pa chins, men detta var en borjan, nu har jag nat att jobba pa. ;) (Kommentera att jag ar bra da A!! >:-D)

Sen korde jag lite annat skoj, och avslutade med shrugs. Jo, jag ska ha en san dar nacke ocksa, den dagen da jag intar trottoaren,.. ;)

Nu ska jag hem och laga mat. Kyckling. Jag har blivit en riktig fena pa att laga kyckling. Ikvall med ris och roda linser och sa en sallad med avokado, lok o tomat. Sa ska jag bjuda min sambo med, om han kommer hem innan jag somnar. Ja, annars far han val ata anda,.. Jag ar sa trott pa kvallarna. Ja, pa dagarna med. Eller inte riktigt trott, mer avslappnad. Sa jag powernappar lite har och dar, lite da och da. Jag maste passa pa, nu nar jag har mojligheten. ;)

Men nej, nu vantar 15 min backtraning innan mina spaghettiben tagit mig till lagenheten. Vi hors <3



Kommentarer
A

Du är bra!



Och du kommer se jäkligt bra ut på den där trottoaren.

2011-10-14 @ 18:04:27
Lisah

Weeeeiii :-D om du fortsatter vara sa snall, (och fortsatter minnas hur man sager godnatt :-P) sa kan du fa ga dar bredvid mig :-D du ar ju inte jatteful du heller ;)

2011-10-14 @ 20:12:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0