Istallet for,..


,..ett kvallspass pa gymmet, vilket inte ens hade varit en god ide,.., sa motte jag upp P igarkvall och sa gick vi till ett utestalle dar dem kvallen till ara hade lektion i Tango! :-D 

Vi har pratat om att vi skulle lara oss Tango, sa nu nar det gavs tillfalle gick vi dit. Det gick dock inte jattebra for oss, vi kom ungefar till att ga i takt med musiken, men vi hade fruktansvart roligt, och forutom en lang baklangespromenad fick magmusklerna sig sitt av allt skrattande.

Vi sag dessutom inte sa vackra ut som paret pa bilden. Jag bar ingen klanning och inga klackar. Nej, jag tryckte ner mina spaghettiben i ett par tajta jeans och lat fotterna vara bekvama i ett par sneakers. MEN jag fixade faktiskt haret och ogonen fick lite smink. Dessutom hade jag orhangen. Sa det sa :)

Det blev ganska sent, sa idag ar jag trott. Mitt huvud forstar ju inte att lagger man sig senare, sa ska man sova lite langre. Nej, jag vaknar samma tid anda. Sa fick jag den roliga overraskningen imorse att vattnet var avstangt. Yeah, I forgot to tell you,.. mumlar en halvvaken P. Tack. Men jaja, jag ska nog overleva. Det skulle komma tillbaka i em och tills dess ska jag anda halla mig ivag.

Ar pa vag till gymmet nu. Mina pass ar egentligen avklarade for veckan, men jag ska ge mig sjalv ett bonuspass, som ska bli armar. Sen ska jag ata sushi. ;-P Och sa ska jag njuta av solen, for idag skiner den och varmer ganska bra. Jag langtar inte hem till kylan. Inte ett dugg. Och annu mindre till en kall vinter, som jag formodligen kommer fa kallare an nansin, om planerna blir som de verkar,.. Men forhoppningsvis behover det intebli heela vintern, kanske blir jag raddad dar nanstans halvvags. Eller ocksa raddar jag kanske mig sjalv. We`ll see..

Hur som helst, dagarna gar och snart visar jag mitt fula tryne pa svensk mark igen. ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0