Jag har promenerat,..

..och promenerat. Hela dagen idag. Lamnade huset efter frukost, kom hem for ca en timme sen. Jag satt still nar jag at, och jag halvsov en stund pa en klippa. Och sa stod jag still ibland nar jag tittade pa saker. Men annars har jag promenerat hela dagen, i sakert sju timmar.
Och man blir extra trott av att vandra har, for det ar ju bara backar och trappor precis overallt. Hela staden ligger i sluttning. Och sa finns det sa mycket att titta pa, hela tiden. Allt ar sa fargglatt och varenda vra ar tackt av konst av nagot slag. Jag slutar inte forstummas.
Nu ar benen trotta och jag ar trott och jag kommer nog att sova gott inatt. Jag har fatt nyckel till lagenheten, men vill inte flytta. Eller, jag orkade helt enkelt inte nu ikvall. Sa jag stannar har inatt med. Jag gillar detta hus.
Jag har tagit massor med bilder idag som jag sa garna vill ladda upp, men jag kan omojligt fa in dem i datorn, for jag har anvant en kamera jag lanat och har ingen sladd till den, och heller inget adapterkort. :( Men mina ogon har skadat vackra miljoer och fula miljoer och min hud ar brun som en pepparkaka.
Och sa har jag tankt. En massor med tankar. Bra tankar och jobbiga tankar, men alla tankar maste fa tankas ibland. Jag har funderat pa en plan och eventuellt har jag en. Atminstone borjan till en. Jag vet vad jag vill, men jag maste bestamma mig i vilken ordning jag vill det ska ske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0