Jag satte mig på ett tåg,..


..och så åkte jag till tågets slutstation.

Det fick mig att tanka pa en gammal van. Kompis. Hon som forsvann.

Hur som helst, sa kom jag ut pa kusten, till en jattemysig liten stad. Och sa hittade jag ett stalle dar man kunde hyra hast och rida. Tyvarr fick man bara gora det pa helgerna, sa min plan ar att gora samma utflykt pa sondag. Pa lordag ska jag till Renaca och trana yoga. :)

Veckan har bestatt av mycket traning. Dubbla pass mandag, brost och mage, sen biceps. Tis blev axlar, idag triceps och vader, imorn rygg och pa fredag ben. Det kanns sa otroligt skont. Jag blir sa lycklig nar jag far trana. Och jag tycker verkligen om gymmet jag hittat.

Jag tanker mycket, kan dock inte dela med mig av det nu. Jag har flyttat och har inget internet dar jag bor, sa jag sitter pa en offentlig dator nu, har precis varit o tranat sa ska hem och ata, ville bara kika in en snabbis och se om jag varit saknad av nagon.. :)

Jag tankar pa er, krama om varandra en gang extra och lat det vara fran mig.

Med karlek, Lisah <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0