Min dag fick en start..

..jag inte onskar fa igen. Jag sov kvar har hos Ps paron inatt, fick lillebrorsans rum ;) Vaknade tidigt och ville trana, sa hoppade upp och skulle gora frukost. Innan det fick jag dock stopp med foljande oversvammning i toaletten. Kul? Inte det minsta. Toaletten slutade inte spola, trots att jag bad den flera ganger, pa alla sprak jag kunde. Jag till och med svor pa den, men den bara fortsatte. Innan jag fatt stopp pa den var hela badrummet oversvammat. Och de andra sov. Kul? Fortfarande inte. En timme senare vaknade Herrn i huset och jag fick pa min engelskspanska forklara att jag behovde en san trattsak. Dock utan att slappa in honom i badrummet. Kul? Jag skamdes halvt ihjal. Darefter fixade JAG toaletten. JAG!! Kul? Den har gangen svarar jag ens inte.
Ja, det var min morgon. Men sen blev det bara battre. Jag var pa ett nytt gym och tranade och kopte kort dar for en manad. Det var ett bra gym och jag korde ben, men killarna kollade konstigt pa mig och mina vikter. Har ska tillagas att jag inte korde tungt, eftersom jag inte kort ben sen jag akte, men anda tog jag deras viket och lite till. Jag vet inte om de rehabtranade, varmde upp, inte vill bygga muskler eller om de faktiskt ar jattesvaga, men deras blick sa att jag inte var fullt frisk. Jag kanner mig frisk som en mort :)
Sen at jag lunch och sen skulle jag promenera till en marknad som ar har pa lordagar. Ska ta ca 30min att ga dit. Fem timmar senare hade jag fortfarande inte natt fram till marknaden, men jag hade gjort en del annat kul ;) Jag pratade med en massa manniskor som inte forstod mig, jag log mot varenda sjal och jag gjorde en massa sant jag aldrig gor annars Och sant jag faktiskt aldrig gjort forut. Jag at glass med mig sjalv mitt bland alla folk. Big deal? Ja faktiskt. For jag har aldrig gjort det innan. Har jag atit glass ute har det varit i sallskap, annars har jag bara atit glass hemma om jag gjort det sjalv. Vilket intehander sarskilt ofta det heller. Jag hittar liksom aldrig pa iden att ata glass. Men idag gjorde jag det och den var god. :)
Sen kopte jag en jatteful keps som jag satte pa mig och skuttade omkring i, och sa kopte jag en stor herrklocka som jag sjalv tycker ar ascool men sakert ser ut som stryk och tva nya traningslinnen tills jag ska tillbaka och javlas med klenisarna och sen kopte jag 18 bitar sushi. Till bara mig. 18 bitar ar namligen det minsta pa det stallet :P Sa slog jag mig ner pa en bank i kvallssolen och hade sushidejt med mig sjalv. Det var trevligt :)
Nu ar jag tillbaka i huset, aterigen ensam och har inte hort nat om lagenheten sa tanker inte flytta ikvall heller. Tanker badda ner mig i lillebrors rum, och lata honom aterigen fa sova i vardagsrummet, sa tar jag tag i det imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0