Och annu mer bilder!!

Helt otroligt vad jag ar generos ikvall! :-D Kan bero pa att jag ar pa sa bra humor. Jag har gjort ett foraok att trana brost idag, det gick at skogen. Jag fick inte vara ifred pa det dumma gymmet. Men sen har jag varit pa en battur och sett sjolejon. De var sota. Och jattestora. Och sag tunga ut. Jag tror inte jag skulle kunna lyfta ett sant.
Och sa har jag atit 16 bitar sushi till middag, sa vem kan vara pa daligt humor da? ;) Och som om det inte vore nog, sa ska jag ta taget till dess slutstation imorgon igen, och hyra en hast! Sa nu tankte jag visa er hur det sag ut dar, i den lilla staden som heter Olmue.
















Kommentarer
Björn

Kul att kunna följa dig så här. Här var det frost i natt, snart är det väl en meter snö o 26 grader kallt ... Kram

2011-10-09 @ 16:59:12
Lisah

Ah, tack!! Nu kanns det verkligen lockande att komma tillbaka till Sverige! haha :-P



vad kul att du foljer, jag gor mitt basta :) Kram!

2011-10-10 @ 16:41:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0