Som ett barn pa nytt,..


,..eller fortfarande. Jag har nog aldrig slutat vara ett barn. Planerar inte att gora det heller. Man kan val fa behalla den delen av sig sjalv, aven nar man tvingats vaxa upp?
Igar var det sondag och vi var i en botanisk tradgard utanfor Vinja Del Mar. Hela dagen var kanon. Vi hade med oss sushi och hade picknick, lag i graset i solen och sa var det band som spelade. Och, sa hade dem "hinderbana" dar, 16 meter upp i luften. Om vi korde? Saklart! :-D
Tog ungefar en timme att gora klart hela banan, men sa fort vi var nere och klara ville jag kora om. Det fick jag inte. Men forhoppningsvis aker vi tillbaka nasta sondag, om vi inte befinner oss for langt bort da. :)
Imorse korde jag ben. Det gick bra och benen skakade harligt nar jag var klar. Sa tankte jag vara smart och ta en genvag hem, uppfor en trappa. Insag ganska snart att trappan ar ratt lang, sa jag borjade rakna trappstegen. Det var 163 trappsteg i den forsta, sen ett liten avbrott, och sedan 122 steg till. Ar jag inte helt ute och cyklar blir det 285 trappsteg. Sedan foljer en uppforsbacke i ca tio minuter, och sist 51 trappsteg till lagenheten. Mycket skon avslutning pa ett benpass. Sa nu har jag duschat och atit och ska snart bege mig ner igen,.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0