Bara for att,..

..det var nationaldag har igar, sa ar det dum rod dag idag.
Igar gick jag en gata, sa langt jag kunde. Bara for att se vad som fanns dar. Och pa min vag hittade jag hela fyra (!!) gym. ;-D sa jag skulle vilja testa dem allihop. Dock har jag en plan nu om var jag ska ta mig vidare. Och eftersom jag inte kan visa bilder, sa far den som ar nyfiken kolla har :)
http://www.sammasati.org/
http://www.flickr.com/photos/sammasati/2883277258/
Hur som helst, ar det ett meditations/reiki/yogacenter. Riktigt haftigt och jag ser verkligen fram emot att aka dit. Det ar ett event med Zen meditation och Macrobiotisk diet nasta helg, 23-25sept, sa det ar da jag tankte befinna mig pa plats. Resan dit ar antingen 10 timmar med buss, eller 1 timme med flyg, sa det ska jag kolla upp idag hur mycket det skiljer i pris, for jag aker hellre flyg,.. Sen ska jag aven kolla flyg till sverige. Inte for jag vill till sverige, men jag maste bestamma nar jag ska aka hem..
Formodligen ar gymmen stangda idag, eftersom det som sagt ar rod dag, men jag ska anda packa mina saker och traska ivag i forhoppning att bli inslappt nanstans. ;) Hoppas ni mar bra med <3
I brasilien fanns det jaaaatteeffektiva utomhus"gym".. haha ;-P










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0