Bilder fran paradiset..

..antligen antligen kan jag visa er, lite av det jag fatt se och uppleva! :-D
Detta ar Trindade, dar jag ar just nu.. :)
Ja, jag ville visa sa mycket mer, men det tar sa forbaskat lang tid med uppladdningen! Jag visar nat fran Favaellan i Rio de Janiero, sen ger jag upp ;) Det var liksom otroligt vackert pa nat satt det med, men pa ett helt annat satt..
Nu far det racka, jag hade en massa att beratta, men nu orkar jag inte mer. Men aa, mycket noje, och hoppas bilderna uppskattas, for detta var tids och talamodskravande pa en niva jag inte riktigt beharskar :P


Kommentarer
b1

Oj vilka vackra bilder! Ser ut att vara helt undernbart! Vad heter sköldpaddan? En sån ska jag ha :-) jo föresten du skrev ju om filmen guds stad, den är hemsk men ändå ngt man skulle vilja se i verkligheten.. Nu har jag iaf fått mkt bra restips för nån dag tänker jag med bada i vattenfall! :-) ser framemot mer uppdateringar å bilder från dina äventyr <3

2011-09-09 @ 09:56:28
b2

Alltsa, jag vet inte, for han svarade inte nar jag fragade.. men ja, har ar helt fantastiskt.

ja, det maste du gora, och forhoppningsvis kan vi gora en resa ihop. det skulle vara underbart.. <3 alskar dig min van

2011-09-09 @ 13:04:12
81

Han kanske. Glömt bort vad han heter :-o. Kan tänka mej d är underbart! Hoppas bussresan gått fint :-) är du i chile nu? Jag vill oxå !! :-D ja d hoppas jag med..skulle verkligen vara underbart <3 Älskar dej med!

2011-09-12 @ 00:19:44
b2

Hjartat mitt, menar du allvar sa gor jag det med. Jag kan dra idag om,.. ska vi saga tre veckor? I princip kan jag hoppa pa ett nytt flyg direkt jag hoppar av mitt,.. sa, vad sager du? ska vi upptacka varlden lite..?

2011-09-12 @ 03:21:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0