En lite halvskum kansla,..

Jag ar ensam hemma. I nagon annans hus. Jag skulle flytta idag, men C som skulle ge mig nyckel har inte svarat pa sin telefon idag, sa jag ar i Ps foraldrars hus. Skulle liksom bara vanta har, men jag har inte haft nan framgang och nu ar det kvall, sa verkar inte bli nagon flytt. Saken ar bara den, att ingen ar hemma har. P ar i Santiago, och de andra vet jag inte var de ar. Nagonstans, men inte har, for har ar bara jag. I ett helt hus. Vad ska jag gora? Kan jag stanna? Inte vet jag, for har finns ingen att fraga. Och jag vill sova. Kanske kan jag somna och hoppas att inte vakna forran imorgon, for inte kastar man val ut nagon som sover..? ;-P
Nan som hajjar varfor jag trivs har..? ;-P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0