For jag har inga langa ben..

..och Skalman han ar tloooooooott, tloooott, tloott,..
Nej, jag ar inte full. Men jag ar skiiittroott. Och sa kanns det som jag ska bli sjuk. Sadar i halsen. Det vagrar jag. Sa jag har varit pa halsokost och kopt propolis och echinacea och sant krafs :) Ar tillbaka i Valparaiso nu, kandes bra. Som att komma hem :) men ska dock flytta, till en annan lagenhet. Har vantat hela dagen pa nyckel, men annu inte fatt den, sa jag star just nu lite och bara inte vet var jag ska ta vagen,.. Men det ar ingen fara, jag ar glad. Jag har pratat i telefon idag :-D
Jag skulle vilja ringa er allihop, men det kan jag ju inte. Jag blir ruinerad. :-P Men jag var tvungen att ringa ett samtal idag, och jag fick svar i andra anden, och det gjorde min dag :) sa nu ar jag sa glad sa glad :)
En del av mig onskar jag var nan annastans denna helg. I Vasteras rentav. Hos min teammate Mr S. For pa sondag ska han upp pa scen pa Sm. Och jag ar sa stolt, sa stolt. Denna sommar och host var inte alla ganger helt enkel, men precis allt har han tagit sig igenom och vidare. Ja, stolt ar ratta ordet. I tankarna ar jag med.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0