Idag ar jag sjuk..

..alldeles doende och det ar jaaaattesynd om mig. Magen som ballat ur. Antingen har jag atit gluten, eller sa har jag fatt nan bakterie i mig av nat annat jag atit,.. Dock tur for er, for bara for det ska jag ladda upp lite bilder :)
Infor tolvtimmars bussresa ner i sodra Chile,..



Lisah goes flashpacker..






Frukostbuffe :)



Och sen nya favoriten sushi,..



Sen vidare till Sammasati for en helg i tystnad och meditation..







>

Far racka sa, detta tar ju sa lang tid, och jag har inte riktigt ork till mer,.. Mina chilenska vanner vill gora allt for att hjalpa mig, jag vill helst bara vara ifred. Men snart ska jag vara pa fotter igen. Imorn forhoppningsvis. :)
Hoppas ni mar bra hemma! Kram!





Kommentarer
Jennie

Underbara fina solstråle <3 så himla härligt o se lite bilder. KRAMKALAS!!

2011-09-28 @ 23:48:12
Cajza

Hej syster!

Hoppas du mår bättre idag! <3 Tänker på dig! Fina bilder :)

KRAMAR



2011-09-29 @ 08:59:15
Lisah

Ah tack! :D ja, jag mar battre idag, solen skiner och jag har varit och tranat ett morgonpass. Nu ska det bli stranden, for idag ska jag bli solbrand :-D Stor kram till er bada och tack for era kommentarer, blir sa glad! :) <3

2011-09-29 @ 16:11:09
Ida Marie

Lisah, den sista bilden med stenstatyn där du sitter minner mig om precis samma gest som du alltid gjorde när du var liten! Kommer du ihåg? Varm kram, mamma

2011-09-29 @ 21:24:01
Lisah

hihi, jaa :-D och det roliga ar, att pa en annan bild dar jag bara ar i graset, sa gor jag den sjalv, sa den sitter visst kvar i armarna ;) kram tillbaka, alskade mamma <3

2011-09-29 @ 21:52:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0