Jag forsvinner..


..pa riktigt. 2 kg i manaden sa R. Jag vagde mig imorse och 2kg har redan forsvunnit. Det har inte ens gatt 2veckor. Sa jag ar lite arg. Jag at allt jag bara kunde till frukost. En yoghurt, en bnan, en halv avokado, linfro och hasselnotter, tva agg och en proteinshake. Men det hjalper inte, for maten vill inte stanna i mig. Javla skit.

Men annars ar det bra. Jag ar ute pa en promenad och ramlade in pa ett internetcafe av en slump och ville bara skicka er en halsning. Jag tanker pa er. Men nej, jag langtar inte hem. Forlat, men jag vill verkligen inte till Sverige. Jag vet i fasen vad jag ska hitta pa, jag maste spendera vintern nagon annanstans. Jag vill inte ta tillbaka lagenheten och jag vill inte ha tillbaka min vardag. Jag trivs i min resvaska. Just need to be feeded more often.. :P

Well, hoppas ni tar hand om er! Och pa riktigt, ar nagon ressugen sa hojta, jag vill vidare och sallskapar garna iaf en stund ;) Asien..?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0