Kvar i Valparaiso..

..och jag trivs valdigt bra. Jag har ett eget sovrum och jag kan stanga en dorr om mig nar jag vill vara ifred. Bara det ar ju toppen.
Sa har jag nastan, men bara nastan, lart mig hitta lite har. Den har staden ar en ren labyrint, men skam den som ger sig. Och varje gang jag gar "fel" sa hittar jag ju en ny vag, och nya platser. Igar till exempel, sa hittade jag ett gym!! Som jag i princip bor granne med!! Sa gissa vem som sov med ett leende pa lapparna inatt och knappt kunde sitta still nar hon at frukost? ;-P haha jag vet det formodligen inte ger ett skit att kora ett ynkligt pass da och da, men det ger mig gladje pa insidan. Bara att fa vistas i gymmiljon gor mig lycklig. Dock far det mig att sakna nan dar hemma desto mer. Far mina tankar att flyga till en helt annan plats. Ja, jag saknar dig mycket.

Iaf korde jag brost och axlar och det var kul :) Sen at jag sushi. Det gjorde jag igar med. Det ar ju tokgott. Undrar varfor jag inte insett det tidigare. Jag skulle kunna ata det varje dag. Ar dessutom tokigt billigt har jamfort med hemma. Och jamfort med brasilien. Herregud. Brasilien ruinerade mig. Jag betalade 3-4ggr sa mycket for varje maltid dar. Idiotiskt dyrt. Har ar maten billig. Sa nej, jag kommer inte forsvinna. Just nu kanns risken storre att jag snarare blir tjock. :-P
Men nu ska jag beratta nat trakigt. Faktiskt inget kul alls. Jag blir sa trott pa mig sjalv sa det finns inte. Dock inte forvanad.
Jag har slarvat bort min kamera.

Och slarvat ar verkligen ratt ord. Jag la den bredvid mig pa en bank och gick helt enkelt ifran den. Jag upptackte det imorse. Sa hejda uppladdning av alla mina bilder jag ville visa. Och hejda ta nagra nya forran jag koper en ny. Vilket jag inte har lust att slanga pengar pa just nu. Jakla skitmig.

Men hursomhelst. Imorgon ska jag leka med mig sjalv. Jag och P ska ta en day off fran varandra. Tror det ar bra. Man bor inte umgas med en och samma person 24/7 hur lange som helst. Det har fungerat toppen, det ar inte det, men han har vanner han vill traffa och jag har saker jag hellre agnar mig at an att sitta och lyssna pa samtal jag anda inte forstar mer an ett ord har och dar. Nej, jag ska underhalla mig sjalv imorn :)
Sen pa lordag ska vi till ett Retreat dar man tranar yoga, mediterar, ater halsokost, far reikihealing, reflexologi och div andra spannande saker. Det ska bli kanon. Sen ar det sondag och da ar det forutom Ps fodelsedag aven Chiles nationaldag. Det kan nog bli kul. Jag har sett deras nationaldans. Den var ful. Jag ska dansa den anda. ;)
Darefter lamnar vi Valparaiso och aker norrut, men jag aterkommer innan dess :) formodligen redan imorn, pa min "ensamdag" ;)
puss o kram sa lange och hoppas ni mar bra!







Kommentarer
Din tappra krigare

Saknar dig också gumman,,blir rörd när du skriver så där!! Önskar verkligen att telefonerna funkade, hade gjort massor för att få höra din röst innan dagen D.. Men men, du finns med mig hela tiden..Skit i kameran, visst var de bilder o minnen,, men de finns inom dig som du alltid kommer ha med dig,, så leave the thoughts o var inte så hård mot dig själv,, Håll tummarna för mig idag att allt går som de ska,,,



2011-09-16 @ 10:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0