Lamnade valparaiso..

..igar kvall. Spenderade natten med en tolvtimmars bussresa. Framme i nagot som heter Pucon atta imorse, at frukost pa ett jatte trevligt hostel som hade allt vegetariskt, ekologiskt och narproducerat. Dock blev det bara kaffe och yoghurt och lite frukt eftersom resten var brod och grot.. sen en promenad i den lilla staden, som ar helt fantastiskt vacker, sen lunch pa samma hostel, en qinoasallad med hummus, svarta bonor, agg och tzatziki. Sa kopte jag fargglada byxor och raggsockar och stickade koftor, for pa fredag beger jag mig ut till meditationscentret. Vet inte hur det ar med internet dar, sa hor ni inget fran mig ar det darfor.
Nu ska dock tva natter spenderas pa hotell. Inte hostel, utan hotell. Och hotellet ar helt sjukt. Det ar ett spa hotell och utsikten fran rummen ar som att kliva in i en tavla, det ligger precis vid vattnet. Jag kan inte forklara detta i ord,sa jag tanker inte ens forsoka, men jag tanker bara ta det lugnt och slappna av nu. Jag maste det. Jag har sa mycket tankar i huvudet, om var jag ska och vad jag ska gora efter detta.
Jag tankar pa er hemma, och jag brukar inte gora sana har varderingar som jag gor nu, men jag tankar pa en person nagot mer an pa andra. Det av den anledningen att vi ar ett team. Vi gor just nu varsin resa, men pa olika hall. Men du finns med mig, och jag hoppas jag finns med dig.

Jag vet ingenting, jag kanske behover mer tid. Jag skulle kunna stanna. Nu nar jag anda ar har. Finns ingen anledning att stressa.
Maste ga, men ville bara ge ett livstecken. <3


Kommentarer
Anonym

Du finns med mig,, jag lovar!! Du betyder så mycket att du anar inte.. Har en speciell plat i mitt hjärta,djupt därinne... Med tanke på att du kan vara kvar länge så stressa inte hem,, stanna, njut ,, väx o upplev,, Om pengarna finns så STANNA... Du sviker ingen ,samt all tid du givit till alla andra, så e du värd egen tid..

2011-09-21 @ 22:53:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0