Lite av en plan,..


..men bara lite. Vi hoppar Iguazu. Tyvarr, men jag tror det ar lika bra. Det blir valdigt lang resa, for valdigt kort tid pa plats. Och jag kommer definitivt atervanda till sydamerika, sa da kan det vara mitt mission den gangen ;)

 

Sa, nasta steg kommer att vara att aka fran paradiset Trindade till Sao paulo, darifran ta flyg till Urugay, varifran vi sedan tar flyg till Santiago, Chile. Sen har vi kollat lite vad som lockar dar, och forhoppningsvis tar vi forst en svang norr, sjukt vacker natur dar, sen en svang till soder till ett slags meditationsretreat som verkar helcoolt. Jag vill verkligen dit! ;-D

Till dem som undrar, sa nej, fortfarande inget besked om jobbet. So who knows, kanske ni far dras med mig i vinter anda :-P

Nu ska jag dra mig, maste till de dar vattenfallen igen som vi var i igar, det var nog den vackraste plats jag nansin sett och det gar att gora sjuka saker dar, jag fattae forst ingenting, men man kan liksom aka in under ett vattenfall mellan nagra klippor, sen kommer man liksom in i en grotta under och aker ut pa andra sidan. Det ser sjukt laskigt ut, men jag provade saklart och det var skitkul! Sa det maste jag gora om! haha :-D sen gick vi under en annan grotta som man kunde klattra upp genom ett vattenfall i, det var ganska svart, men ocksa skitkul. Jag ar som en liten unge, overallt jag kan klattrar jag, i trad, pa klippor, i vattenfall, pa kullar och berg, overallt. P tycker jag borde fotts som apa istallet, och kanske har han en poang,..



Kommentarer
Ida Marie

Det låter fantastiskt! Så härligt att få ge utlopp för leklusten, det behöver vi alla! Glad över ett livstecken också!

Många kramar!

2011-09-08 @ 16:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0