Lite mer bilder..

Dock langt ifran mina baste bilder, och det av den enkla anledningen att jag ar sa oerhort otecknisk att jag inte fattar hur man roterar bilderna i en MacBook och inte heller har nagot i narheten att fraga. Sa darfor slanger jag bara upp nagra av dem biler jag tagit liggande sa slipper ni vrida pa huvudet sa forbaskat..
Trindade, Brasilien..
Bergskedjan mellan Chile/Argentina, fran flyget..
Valparaiso, Chile..
Idag har jag haft en bra dag. Den borjade inget kul. Jag valjer att skylla pa vagen. Men jag var aven rastlos och hade mycket tankar i huvudet. Dock blev det battre efter lunch och sen har dagen varit kanon. Har promenerat runt i den har vackra staden och trots att jag gar vilse i varenda grand sa alskar jag den! :)
Har ni forsokt smsa mig sa kan jag tala om att min mobil inte fungerat sen jag kom till Chile, sa har varken kunnat ta emot eller skicka. Vill ni na mig ar det darfor sakrast pa mailen eller fb. :)
Jag tanker pa er mycket och skickar er kramar med karlek! Har ni kallt?


Kommentarer
Ida Marie

Hej,tänkt mkt på dig, men har inte messat!Här är varmt 17gr i skuggan och nätterna varma också. Fint septemberväder, fast när jag ser dina bilder önskar jag att jag var på ett ställe där sommaren aldrig tog slut. Den var för kort i år o vintern alldeles för lång.Hälsa till Pablos föräldrar från mig!! Kramar, mamma

2011-09-13 @ 12:50:44
Ken

Jag tycker det är helt underbart - det äventyr du är på. Jag är glad att se några bilder du kan sätta upp. När du kommer att vara min ålder bilderna hjälper få tillbaka minnen av att vara där. Och du har varit så många platser så långt. Jag måste skratta, undrar om du kommer att besöka alla länder i världen. Vi alla saknar er här och hoppas att komma tillbaka till Sverige när våra familjer kan ta lite tid tillsammans. Bäst av allt för dig, Lisah. Njuta av åkturen!

2011-09-14 @ 03:51:10
Lisah

Tack for era kommentarer bada tva!



Och Ken, vad roligt att du foljer mig pa mina resor! Jag hoppas vi ses snart, det vore jatteroligt! Halsa familjen, jag skickar kramar till er alla!

2011-09-14 @ 04:38:42
Jonas

Så himla underbart att veta att du har det bra! Tänkt massa på dig =) Ta hand om dig och fortsätt njuta av resan. Massa kramar <3

2011-09-14 @ 14:09:33
Ida Marie

Ser det blivit en familjesida ; )

2011-09-15 @ 14:22:54
Marcus

Hej.



Hoppas du har det toppen (det ser iaf ut som det på alla fina bilder). Jag och Cissi vart oroliga att du skulle bli bortrövad av en traffiking snubbe. :P Hur går det att vara utan alla vänner/ att vara själv? Känns bra att du har kommit fram. Ha en riktigt bra tid där borta. Använd



Hade hade

2011-09-15 @ 14:42:01
Anonym

Hej.



Hoppas du har det toppen (det ser iaf ut som det på alla fina bilder). Jag och Cissi vart oroliga att du skulle bli bortrövad av en traffiking snubbe. :P Hur går det att vara utan alla vänner/ att vara själv? Känns bra att du har kommit fram. Ha en riktigt bra tid där borta. Använd



Hade hade

2011-09-15 @ 14:43:52
Lisah

Mamma, avs "Jonas" ar fortfarande inte Jonas bror. Hos Mr storebror ar jag val bortglomd som vanligt. Denna Jonas ar en Jonas som inte glommer bort mig :) (jag glommer inte dig heller, Jonas ;))



Och Marcus, Hej! :) haha, ni behover inte vara oroliga for mig, jag har det kalas! Och jag ar inte ensam, jag har masor med vanner, nya vanner :) men klart jag saknar er hemma litegrann. Lite ;) hoppas ni mar bra ocksa! Halsa!

2011-09-15 @ 15:31:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0