Nar det inte bli som man tankt..

..sa blir det pa nagot annat satt. Och manga ganger ar det andra sattet ett fordelaktigt satt. Sa verkar det vara denna gang.
Jag testar mina vingar i sydamerika. Jag forstar inte chilenarna och dem forstar inte mig. Men det fungerar. Jag tar mig ibland inte dit jag ska, men de gangerna hamnar jag ju istallet nan annanstans. Jag ser ibland inte det jag tankt jag skulle se, men da far jag se nagot annat. Sa ja, att vara ensam ute i varlden ger mycket.
Och for dem som inte forstatt det an, sa fick jag inget jobb i vinter av Thomas Cook. Jag ar med andra ord bade arbetslos och bostadslos. Skulle kunna lata som det suger. Sa ar dock inte fallet. Jag kommer gora nagot annat.
Just nu har jag mycket tankar. Jag ar erbjuden att stanna har langre an jag fran borjan tankt. Ingenting gor att jag maste aka tillbaka till sverige, sa jag skulle kunna stanna i princip tills mina pengar tar slut. Dock finns det nagot jag vill aka till sverige for. Men jag vet inte hur det ar mojligt. Allt ar mojligt. Eller hur?
Jag skickar er kramar och varme, fran varldens ande, dar solen skiner <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0