Älskling,..

.
,..det är helt otroligt så många kärleksfulla tankar man kan hinna tänka under benpass. Ett hemskt benpass. Högreps. Var får jag mina idéer ifrån? Och hur i helsike väljer jag min timing? Det var roligt att testa, men jag gör det helst aldrig mer. Nu ljuger jag. Det var inte alls roligt. När jag körde armar i fredags och fick för mig att avsluta biceps med 21an hade jag roligt. Jag var tvungen att skratta för att det gjorde så förb****t j***a ont. Idag hade jag inte kul. Jag ville gråta. Sen ville jag dränka mig och hänga mig och gärna begrava mig levande, hur nu det skulle gå ihop.
.
Älsklingen min.
.
Jag vill så gärna krama dig
.
hårt
.
runt din hals
.
Med ett rep
.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0